Jakie informacje podać w wiadomości e-mail
- W temacie wiadomości:
- wpisz nazwę usługi, której dotyczy zgłoszenie,
- wpisz skróconą nazwę systemu.
Jeżeli problem dotyczy formularza interaktywnego, to skróconą nazwę systemu znajdziesz w nazwie formularza w nawiasie, np. [ZEFIR2].
- W treści wiadomości:
- wskaż, że problem dotyczy środowiska testowego,
- opisz problem w taki sposób, abyśmy mogli przygotować rozwiązanie bez zwracania się do ciebie o dodatkowe informacje,
- możesz również dodać załączniki, które pomogą ustalić przyczynę problemu.
Na jaki adres wysłać wiadomość e-mail
Adres e-mail, na który należy przesłać zgłoszenie, zależy od rodzaju systemu informatycznego, który odpowiada za wdrożenie danej usługi i/lub formularza:
System NCTS2
Jeśli potrzebujesz pomocy w sprawach związanych z tranzytem towarów i wykorzystaniem systemu NCTS2 – wyślij wiadomość na adres e-mail ncts.hd@mf.gov.pl.
System EMCS PL2
Jeśli potrzebujesz pomocy w sprawach związanych z obrotem wyrobami akcyzowymi i wykorzystaniem systemu EMCS PL2 – wyślij wiadomość na adres e-mail emcs.hd@mf.gov.pl.
System TAX FREE
Jeśli potrzebujesz pomocy w sprawach technicznych, które dotyczą funkcjonowania aplikacji testowych:
– wyślij wiadomość na adres e-mail serwis.taxfree.ias.bialystok@mf.gov.pl.
System e-TOLL (ZSL/OBU)
Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie usługi Przekaż dane geolokalizacyjne pojazdu do rejestru SENT z wykorzystaniem aplikacji mobilnej e-TOLL PL (strona otwiera się w nowym oknie) w sekcji "Pomoc - Help Desk i FAQ".
Jeśli potrzebujesz wsparcia w zakresie związanym z przekazywaniem poprzez aplikację e-TOLL PL danych geolokalizacyjnych pojazdu do rejestru SENT – napisz na adres helpdesk-eclo@mf.gov.pl.
W innych sprawach skontaktuj się ze wsparciem systemu e-TOLL:
Inne systemy lub usługi
Dla pozostałych systemów pomoc w zakresie środowiska testowego uzyskasz tylko na środowisku produkcyjnym PUESC (strona otwiera się w nowym oknie) za pośrednictwem portalu CSD.
Jeśli nie masz konta na produkcyjnym portalu PUESC, załóż konto.
Jeśli masz już konto na produkcyjnym portalu PUESC, to:
- Skorzystaj z portalu CSD (strona otwiera się w nowym oknie).
- Jeśli przynajmniej raz korzystałeś z pomocy za pośrednictwem portalu CSD, możesz przesłać zgłoszenie pocztą elektroniczną na adres helpdesk-eclo@mf.gov.pl.
Zgłoszenie wyślij z adresu e-mail, który jest twoim loginem na produkcyjnym PUESC.
UWAGA! Znajdujesz się na środowisku testowym portalu PUESC. Twoje loginy do środowiska testowego i produkcyjnego mogą się różnić. Pamiętaj, aby użyć loginu do środowiska produkcyjnego PUESC. Jeśli wyślesz zgłoszenie z nieprawidłowego adresu e-mail, zostanie ono automatycznie odrzucone.