i sprawdź, czy otrzymałeś UPO (Urzędowe Poświadczenie Odbioru). UPO potwierdza, że złożyłeś deklarację w formie elektronicznej i możesz zapłacić zadeklarowany podatek tradycyjnym przelewem. Wysłana przez ciebie deklaracja będzie weryfikowana w systemie.
KROK 4
Zapłać podatek od gier
Możesz to zrobić za pomocą przelewu tradycyjnego (Przelew do US).
Do złożenia deklaracji od gier w pokerze rozgrywanym w formie turnieju gry w pokera jako płatnik zobowiązany jest podmiot urządzający turniej gry w pokera za okresy miesięczne, w terminie do 20. dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy rozliczenie.
W pokerze rozgrywanym w formie turnieju gry pokera obowiązek podatkowy powstaje z chwilą przystąpienia do turnieju.
Inne sposoby skorzystania z usługi
Kanał webservice (usługa sieciowa)
Możesz przesłać komunikaty przy wykorzystaniu funkcjonalności systemów zewnętrznych zintegrowanych z PUESC (kanał webservice, usługa sieciowa). Szczegółowe informacje o możliwościach i warunkach skorzystania z tej formy udostępnienia usługi znajdziesz na stronie „Usługi sieciowe – informacje i specyfikacje”. Właściwych dokumentów szukaj w sekcji „System ZEFIR2”.
Ile zapłacisz
O wysokości podatku od gier dowiesz się z wypełnionego formularza deklaracji.
Podatek od gier możesz zapłacić przelewem na konto jednego wyznaczonego w ramach KAS urzędu skarbowego:
w bankowości internetowej wybierz „PRZELEW do US”,
wpisz nazwę i adres organu podatkowego: Urząd Skarbowy w Nowym Targu, ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ,
wpisz nazwę i adres zobowiązanego:
NIP (płatnika)
wybierz Typ okresu: M,
wybierz symbol formularza POG-P.
Niedostępność usługi, sytuacje awaryjne
Sytuacje nadzwyczajne to niedostępność usługi w szczególności ze względu na awarie lub zapowiadane prace serwisowe.
Jeśli problemy techniczne nie pozwolą ci złożyć deklaracji elektronicznie, przekaż ją w formie papierowej. Do złożenia deklaracji papierowej w urzędzie będzie ci potrzebny wzór deklaracji do wydruku – znajdziesz go w części Przydatne linki. Wypełnij formularz i złóż go we właściwym urzędzie skarbowym.
w treści wiadomości opisz, co działa nieprawidłowo bądź napisz, czego chcesz się dowiedzieć,
wyślij wiadomość z adresu e-mail, który został użyty do założenia konta na PUESC (login PUESC),
telefon - 33 483 20 55.
Oczekiwanie na rozmowę z konsultantem Help Desk SISC to maksymalnie 30 minut. Średni czas oczekiwania wynosi 5 minut.
Czas realizacji
Rejestracja zgłoszeń oraz wniosków – niezwłocznie, całodobowo.
Obsługa standardowych zgłoszeń lub wniosków, dla których zostały opracowane rozwiązania – na bieżąco, maksymalny czas obsługi zgłoszenia lub wniosku do 4 godzin.
Obsługa zgłoszeń, która wymaga wiedzy specjalistycznej bądź technicznej (w zależności od godzin pracy II oraz III linii) w dni robocze od 7:30 do 15:30 – maksymalny czas obsługi zgłoszenia do 20 dni roboczych.
Obsługa wniosków, która wymaga wiedzy specjalistycznej bądź technicznej (w zależności od godzin pracy II oraz III linii) w dni robocze od 7:30 do 15:30 – maksymalny czas obsługi zgłoszenia do 10 dni roboczych.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Przesłałem deklarację podając błędne dane na formularzu. Co zrobić?
W przypadku pomyłki możesz złożyć korektę do deklaracji. Korektę złóż na wersji formularza, na której złożony został dokument pierwotny. Podaj numer NIP i okres, co pozwoli poprawnie powiązać dokumenty w systemie.
Jak mogę upoważnić kogoś do składania deklaracji elektronicznych w moim imieniu?
Musisz złożyć do właściwego urzędu skarbowego (dla PIT) Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej (UPL-1).
Przydatne linki
Strony otwierają się w nowych oknach przeglądarki: