Uzyskaj Wiążącą Informację Akcyzową (WIA)

Usługa skierowana jest do wszystkich zainteresowanych, którzy chcą uzyskać wiążącą informację w zakresie:

  • klasyfikacji w układzie odpowiadającym Nomenklaturze Scalonej (CN)
  • wyrobu akcyzowego albo
  • samochodu osobowego

lub

  • określenia rodzaju wyrobu akcyzowego.

Dzięki usłudze:

  • złożysz wniosek o udzielenie Wiążącej Informacji Akcyzowej (WIA) wraz z załącznikami,
  • otrzymasz decyzję WIA lub odmowę wydania WIA (w przypadku wyrobu nieakcyzowego albo pojazdu innego niż samochód osobowy w rozumieniu ustawy o podatku akcyzowym),
  • będziesz miał możliwość złożenia:
    • uzupełnienia wniosku w toku postępowania,
    • złożenia odwołania od decyzji lub zażalenia na postanowienie za pomocą dostępnych formularzy,
    • wniosku o zmianę lub uchylenie WIA (lub innego rozstrzygnięcia wydanego w sprawie dotyczącej wydania WIA),
    • wniosku o przedłużenie ważności WIA,
    • wycofania wniosku o wydanie WIA, odwołania, zażalenia, wniosku o przedłużenie ważności WIA, wniosku o zmianę lub uchylenia WIA.

Jakie korzyści uzyskasz z posiadania WIA:

  • jest to jedyna wiążąca informacja dotycząca klasyfikacji wyrobów akcyzowych oraz samochodów osobowych lub określenia rodzaju wyrobu akcyzowego,
  • WIA ułatwia stosowanie przepisów ustawy o podatku akcyzowym,
  • WIA ułatwia relacje z organami podatkowymi,
  • WIA daje poczucie bezpieczeństwa, bowiem wiąże organy podatkowe i podmiot, na rzecz którego została wydana, w odniesieniu do wyrobów akcyzowych albo samochodów osobowych, wobec których czynności podlegające opodatkowaniu akcyzą zostały dokonane w okresie ważności WIA.

Wniosek o WIA możesz złożyć gdy:

  • chcesz ustalić, czy wyrób, który produkujesz, sprzedajesz lub sprowadzasz, jest wyrobem akcyzowym lub nieakcyzowym,
  • nie potrafisz ustalić kodu CN wyrobu/pojazdu lub masz trudności z ustaleniem rodzaju wyrobu akcyzowego,
  • chcesz ustalić, czy od  pojazdu, który sprowadzasz, trzeba zapłacić podatek akcyzowy.

Usługa jest dostępna wyłącznie elektronicznie.

Uwaga! Linki w sekcji "Usługa krok po kroku" otwierają się w nowych oknach przeglądarki.

Przed wypełnieniem formularza przygotuj:

  • dokumenty lub materiały, które chcesz dołączyć do wniosku – patrz KROK 1 pkt 4,
  • pełnomocnictwo szczególne podpisane podpisem elektronicznym oraz dowód uiszczenia opłaty skarbowej od złożonego pełnomocnictwa – jeśli reprezentujesz podmiot, który składa wniosek o wydanie WIA.

Sprawdź, czy potrzebujesz pełnomocnictwa i jak je dostarczyć wraz z opłatą skarbową.

Uwaga! Pełnomocnikiem w sprawie może być tylko osoba fizyczna, która posiada konto na PUESC. 

Pamiętaj – musisz podpisać wniosek w sposób określony w KROKU 2.

KROK WSTĘPNY

  1. Załóż konto na PUESC, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.
    Pamiętaj – wybierz „ROZSZERZONY ZAKRES UPRAWNIEŃ”.
  2. Podpisz wniosek rejestracyjny. Proces podpisu elektronicznego oraz stosowane metody opisane są w sekcji Elektroniczne podpisywanie dokumentów. Jeżeli wyślesz niepodpisany wniosek, będziesz musiał osobiście potwierdzić swoją tożsamość. 

KROK 0

Zaloguj się na PUESC.

KROK 1

Wypełnij formularz wniosku

  1. Wniosek możesz złożyć ze swojego indywidualnego konta.
    Uwaga! Pamiętaj, że wszelka korespondencja w sprawie dotyczącej wniosku o wydanie WIA będzie zawsze kierowana na konto osoby, która podpisała i wysłała wniosek, za wyjątkiem sytuacji, kiedy w sprawie ustanowiony będzie pełnomocnik – wówczas korespondencja w sprawie kierowana będzie do pełnomocnika.
  2. Wybierz na PUESC formularz WIA-WN Wniosek o wydanie WIA [EBTI-PL2]. 
  3. Wypełnij wszystkie wymagane pola formularza. Skorzystaj z podpowiedzi przypisanych do pól – znajdziesz je, klikając w ikonę (przycisk) „i”.
    Uwaga! Pola obowiązkowe są oznaczone czerwoną gwiazdką.
  4. Dołącz wymagane dokumenty lub materiały odnoszące się do wyrobu akcyzowego albo samochodu osobowego, w szczególności próbki, fotografie, plany, schematy, katalogi, atesty, instrukcje, informacje od producenta lub inne dostępne/posiadane dokumenty lub materiały umożliwiające organowi podatkowemu dokonanie właściwej klasyfikacji wyrobu akcyzowego lub samochodu osobowego albo określenie rodzaju wyrobu akcyzowego. Możesz dołączać następujące formaty plików: pdf, jpg, jpeg, doc, docx. Jeżeli w sprawie będą występować pełnomocnicy, dołącz wymagane dokumenty (PPS-1 lub PPD-1 podpisane podpisem elektronicznym oraz dowód  zapłaty opłaty skarbowej).
    Uwaga! O załączaniu pełnomocnictw przeczytasz w sekcji Czy potrzebujesz pełnomocnictwa i jak je dostarczyć. 
  5. Klikając w przycisk Dodaj, możesz dodać kolejne załączniki do tego samego formularza wniosku lub kolejne pełnomocnictwa.
  6. Dokument można zapisać jako roboczy i dopiero w kolejnym kroku użyć opcji „Zakończ i utwórz dokument”. W przypadku błędów będzie można szybko poprawić wniosek, pobierając go z folderu „Dokumenty robocze”.
  7. Wybierz „Zakończ i utwórz dokument" (Uwaga! Po tym etapie nie będzie już możliwości wprowadzania żadnych zmian w dokumencie), a następnie przejdź do zakładki
    Mój pulpit | Do wysyłki i robocze | Dokumenty do wysyłki.
    Jeżeli przy walidacji wniosku wyświetli się informacja o błędach, to popraw dane we wskazanych polach i wygeneruj dokument ponownie.

KROK 2

Podpisz wniosek

W zakładce
Mój pulpit | Do wysyłki i robocze | Dokumenty do wysyłki
wybierz przycisk „Podpisz”.

Wniosek możesz podpisać na trzy sposoby:

  1. kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
  2. podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą certyfikatu celnego,
  3. podpisem zaufanym (profil zaufany).

KROK 3

Wyślij wniosek

  1. Przejdź do zakładki
    Mój pulpit | Do wysyłki i robocze | Dokumenty do wysyłki
    zaznacz i wyślij wniosek, używając przycisku „Wyślij”.
  2. Sprawdź, czy otrzymałeś Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO).
    Przejdź do zakładki Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty | Dokumenty
    i sprawdź, czy otrzymałeś UPO.
    UPO potwierdza, że złożyłeś wniosek w formie elektronicznej. Jeżeli zamiast UPO pojawi się dokument typu NPP, oznacza to błąd w formularzu i brak możliwości wysyłki. W swojej treści dokument NPP (Negatywne Potwierdzenie Przedłożenia - niepotwierdzenie przedłożenia) zawiera przyczynę błędu. Jeżeli nie jesteś w stanie określić przyczyny błędu, zgłoś problem poprzez system Help Desk, a dokument NPP załącz do zgłoszenia.

KROK 4

Sprawdzaj stan sprawy

Decyzja WIA powinna zostać wydana bez zbędnej zwłoki (nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia otrzymania twojego wniosku). W tym czasie organ sprawdzi, czy można wydać decyzję WIA.

Organ kontaktować się będzie z tobą poprzez konto PUESC, natomiast na podany podczas rejestracji konta adres e-mail dostaniesz tylko powiadomienie o korespondencji, którą masz na koncie PUESC do odbioru. Organ kontaktować się będzie z tobą poprzez konto PUESC, powiadomienie o nowej korespondencji wpływającej otrzymasz na zgłoszony adres e-mail.

W trakcie postępowania organ może zwracać się do ciebie o informacje związane z wnioskiem:

  1. Jeśli twój wniosek nie był kompletny, otrzymasz wezwanie o jego uzupełnienie. Wtedy w zakładce Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty | Dokumenty podpisz i wyślij Urzędowe Poświadczenie Dostarczenia (UPD). Po wysyłce UPD ikona koperty zmieni kolor na zielony, a w zakładce Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty | Dokumenty bezpośrednio pod dokumentem UPD wyświetli się przesłany przez organ dokument, np.  „Wezwanie do uzupełnienia”. Zaznacz ten dokument, a następnie użyj przycisku „Podgląd dokumentu” w celu jego otwarcia. W jego treści będzie znajdował się link do pobrania pisma.
  2. W przypadku kiedy będzie konieczność przeprowadzenia badań laboratoryjnych, otrzymasz wezwanie do wpłaty zaliczki na wskazany rachunek bankowy Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) tytułem opłaty za badania laboratoryjne wyrobu objętego wnioskiem oraz wezwanie do przesłania próbek wyrobu do wskazanej jednostki badawczej albo do KIS. Wtedy w zakładce Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty | Dokumenty podpisz i wyślij Urzędowe Poświadczenie Dostarczenia (UPD). Po wysyłce UPD ikona koperty zmieni kolor na zielony, a w zakładce Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty | Dokumenty bezpośrednio pod dokumentem UPD wyświetli się dokument „Wezwanie do uzupełnienia”. Zaznacz ten dokument, a następnie użyj przycisku „Podgląd dokumentu” w celu jego otwarcia. W jego treści będzie znajdował się link do pobrania pisma.

Uwaga! Jeżeli nie uzupełnisz braków wniosku w terminie wskazanym w otrzymanym wezwaniu o jego uzupełnienie albo nie zapłacisz zaliczki za badania lub analizy w terminie określonym w wezwaniu, organ pozostawi twój wniosek bez rozpatrzenia. W takim przypadku otrzymasz postanowienie o pozostawieniu wniosku bez rozpatrzenia.

  1. Jeśli organ przedłuży termin rozpatrzenia twojego wniosku, otrzymasz informację o nowym terminie załatwienia sprawy. Organ wyjaśni w niej przyczynę przedłużenia. Informację tę znajdziesz w zakładce Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty | Dokumenty, gdzie pojawi się dokument „Informacja o przedłużeniu terminu na wydanie decyzji”. Zaznacz ten dokument, a następnie użyj przycisku „Podgląd dokumentu” w celu jego otwarcia.
  2. Po zakończeniu postępowania o wydanie WIA otrzymasz pismo z informacją o możliwości wypowiedzenia się w sprawie zebranego materiału dowodowego w terminie 7 dni. Wtedy w zakładce Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty | Dokumenty podpisz i wyślij Urzędowe Poświadczenie Dostarczenia (UPD). Po wysyłce UPD ikona koperty zmieni kolor na zielony, a w zakładce Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty | Dokumenty bezpośrednio pod dokumentem UPD wyświetli się dokument „Informacja o możliwości wypowiedzenia się w sprawie”. Zaznacz ten dokument, a następnie użyj przycisku „Podgląd dokumentu” w celu jego otwarcia. W jego treści będzie znajdował się link do pobrania pisma.
  3. Jeżeli chcesz odpowiedzieć na wezwanie organu, uzupełnić wniosek o wydanie WIA lub przesłać dodatkowe wyjaśnienia w sprawie – skorzystaj z formularza WIA-SP Pismo w sprawie [EBTI-PL2].
    Następnie wybierz przycisk „Zakończ i utwórz dokument”.
    Po poprawnym wygenerowaniu dokument zostanie zapisany w zakładce Mój pulpit | Do wysyłki i robocze | Dokumenty do wysyłki, gdzie należy wykonać kolejne czynności analogicznie jak przy podpisywaniu i wysyłce wniosku o wydanie WIA.
  4. Jeżeli w trakcie prowadzonego postępowania okaże się, że twój wyrób jest wyrobem akcyzowym albo pojazd jest samochodem osobowym, otrzymasz Wiążącą Informację Akcyzową. Jeżeli twój wyrób nie jest wyrobem akcyzowym albo pojazd nie jest samochodem osobowym, otrzymasz decyzję odmawiającą wydania Wiążącej Informacji Akcyzowej, która stanowi potwierdzenie, że wyrób/pojazd będący przedmiotem wniosku nie stanowi wyrobu akcyzowego albo samochodu osobowego.

KROK 5

Odbierz rozstrzygnięcie

Aby sprawdzić, czy otrzymałeś decyzję WIA, odmowę wydania WIA lub inne rozstrzygnięcie kończące sprawę:

  1. Przejdź do zakładki Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty | Dokumenty.
  2. Zaznacz, podpisz i wyślij Urzędowe Potwierdzenie Dostarczenia (UPD). Po wysyłce UPD ikona koperty zmieni kolor na zielony, a w zakładce Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty | Dokumenty bezpośrednio pod dokumentem UPD wyświetli się dokument rozstrzygnięcia. Zaznacz ten dokument, a następnie użyj przycisku „Podgląd dokumentu” w celu jego otwarcia. W jego treści będzie znajdował się link do pobrania rozstrzygnięcia.
    Uwaga! Podpisanie i odesłanie UPD jest równoznaczne z doręczeniem rozstrzygnięcia.
  3. Organ przekaże ci korespondencję na konto PUESC, natomiast na podany podczas rejestracji konta adres e-mail dostaniesz tylko powiadomienie o korespondencji, którą masz na koncie PUESC do odbioru.
  4. Jeżeli nie odbierzesz rozstrzygnięcia przed upływem 14 dni od dnia przekazania korespondencji na konto PUESC, rozstrzygnięcie uznaje się za doręczone w dniu następującym po upływie 14 dni od wskazanego w dowodzie otrzymania dnia przekazania korespondencji na konto PUESC.
  5. Jeśli nie zgadzasz się z treścią otrzymanego rozstrzygnięcia, możesz złożyć od niego odwołanie bądź zażalenie.
    Uwaga! Termin na złożenie odwołania wynosi 14 dni od dnia doręczenia decyzji, w przypadku zażaleń na postanowienie termin ten wynosi 7 dni.
    Odwołanie/zażalenie można złożyć wyłącznie za pośrednictwem konta na PUESC - skorzystaj z formularza WIA-OZ Złożenie odwołania/zażalenia [EBTI-PL2].
    W przypadku konieczności wysłania pisma w toku postępowania odwoławczego lub zażaleniowego – skorzystaj z formularza WIA-SP Pismo w sprawie [EBTI-PL2].

KROK 6

W określonych przypadkach możesz złożyć wniosek o:

  • zmianę, uchylenie WIA lub innego rozstrzygnięcia wydanego w sprawie dotyczącej wydawania WIA,
  • przedłużenie ważności WIA

- aby złożyć taki wniosek, skorzystaj z formularza WIA-ZM Wniosek o zmianę, uchylenie lub przedłużenie ważności WIA [EBTI-PL2],

  • wycofanie wniosku o wydanie WIA, odwołania, zażalenia, wniosku o przedłużenie ważności WIA, wniosku o zmianę lub uchylenia WIA

- aby złożyć taki wniosek, skorzystaj z formularza WIA-WY Wycofanie wniosku w sprawach WIA [EBTI-PL2].

W przypadku konieczności wysłania pisma w toku tych postępowań – skorzystaj z formularza WIA-SP Pismo w sprawie [EBTI-PL2].

Jeżeli składasz wniosek w imieniu podmiotu, a twoje uprawnienie do jego złożenia nie wynika z mocy prawa, wówczas musisz posiadać stosowne pełnomocnictwo do działania w jego imieniu.

Osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu z mocy prawa to np. właściciel, prokurent samoistny, prezes zarządu czy członek zarządu uprawniony do samodzielnej reprezentacji w  Krajowym Rejestrze Sądowym.

Podmiot może udzielić ci pełnomocnictwa:

  • ogólnego – wówczas jesteś uprawniony do reprezentowania podmiotu w każdej sprawie prowadzonej w danym urzędzie lub przed wszystkimi organami podatkowymi,
  • szczególnego – wówczas jesteś uprawniony do reprezentacji podmiotu w danej sprawie lub tylko do konkretnych czynności, na przykład do złożenia wniosku; w tym przypadku w treści pełnomocnictwa musi być szczegółowo opisany zakres uprawnień udzielony pełnomocnikowi, w której będziesz podmiot reprezentował,
  • do doręczeń – wówczas masz uprawnienie tylko i wyłącznie do odbioru korespondencji w danej sprawie w imieniu podmiotu oraz potwierdzania jej odbioru.

Jak dostarczyć pełnomocnictwo do sprawy

  1. Jeżeli posiadasz pełnomocnictwo szczególne lub pełnomocnictwo do doręczeń, musisz dołączyć do wniosku dokument pełnomocnictwa, z którego wynika zakres twoich uprawnień oraz skan potwierdzenia uiszczenia opłaty skarbowej.
  2. Dołącz do wniosku pełnomocnictwo podpisane elektronicznie przez mocodawcę lub uwierzytelnione elektronicznie przez adwokata, radcę prawnego, doradcę podatkowego, notariusza.
  3. Jeżeli posiadasz pełnomocnictwo ogólne i twoje pełnomocnictwo jest zarejestrowane w Centralnym Rejestrze Pełnomocnictw Ogólnych, to wystarczy, że zaznaczysz we wniosku ten rodzaj pełnomocnictwa i uzupełnisz wymagane dane.

Wiążąca Informacja Akcyzowa (WIA) jest decyzją wydawaną na potrzeby opodatkowania wyrobu akcyzowego albo samochodu osobowego akcyzą, organizacji obrotu wyrobami akcyzowymi lub oznaczania znakami akcyzy tych wyrobów, która określa:

  • klasyfikację wyrobu akcyzowego albo samochodu osobowego w układzie odpowiadającym Nomenklaturze Scalonej (CN) albo
  • rodzaj wyrobu akcyzowego przez opis tego wyrobu w takim stopniu szczegółowości, który jest wystarczający do określenia opodatkowania wyrobu akcyzowego akcyzą, organizacji obrotu wyrobami akcyzowymi lub oznaczania znakami akcyzy tych wyrobów.

WIA wiąże zarówno organy podatkowe, jak i podmiot, na rzecz którego została wydana.

WIA jest wydawana na okres 5 lat i jest ważna od dnia następującego po dniu, w którym stała się ostateczna. Okres ważności WIA może zostać przedłużony na kolejne okresy nie dłuższe niż 5 lat. Wniosek w sprawie przedłużenia złóż nie później niż 3 miesiące przed upływem okresu ważności WIA.

WIA traci ważność przed upływem wskazanego wyżej okresu, z dniem następującym po dniu, w którym decyzja o zmianie WIA albo decyzja o uchyleniu WIA stała się ostateczna, albo wygaśnięcia - w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpiło wcześniej.

WIA straci ważność przed upływem okresu ważności, jeżeli zmienią się przepisy prawa podatkowego w zakresie akcyzy, w wyniku czego WIA staje się niezgodna z tymi przepisami. Utrata ważności WIA następuje z dniem wejścia w życie przepisów, w wyniku których WIA stała się z nimi niezgodna.

Publikacja WIA

Decyzje WIA są publikowane w ogólnodostępnym Systemie Informacji Celno-Skarbowej EUREKA. Oprócz decyzji WIA w wyszukiwarce EUREKA znajdziesz decyzje o zmianie WIA, decyzje o uchyleniu WIA, decyzje o odmowie wydania WIA, informacje o okresie ważności WIA i decyzji o zmianie WIA oraz o okresach, na jakie została przedłużona WIA. Publikacja następuje po usunięciu danych identyfikujących wnioskodawcę oraz danych objętych tajemnicą przedsiębiorcy.

Wybierz właściwy formularz:

Usługa jest bezpłatna.

W przypadku gdy do wydania rozstrzygnięcia będzie niezbędne przeprowadzenie badań, zostanie ustalony ich koszt i otrzymasz wezwanie wraz z kwotą zaliczki oraz numer konta, na które będziesz mógł je wpłacić.

W przypadku nadpłaty reszta zostanie do ciebie zwrócona w ciągu 30 dni od dnia zakończenia postępowania w sprawie WIA.

Jeżeli działasz przez pełnomocnika, to powinieneś zapłacić także opłatę skarbową od udzielonego pełnomocnictwa w wysokości 17 zł. Pełnomocnictwo (z wyjątkiem pełnomocnictwa ogólnego) złóż wraz z wnioskiem do Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsku-Białej za pośrednictwem PUESC. Opłatę wpłać do:

  1. organu podatkowego właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę mocodawcy, a w przypadku udzielenia pełnomocnictwa lub prokury przez więcej niż jednego mocodawcę w jednym dokumencie - organu podatkowego właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę mocodawcy wskazanego w tym dokumencie jako pierwszy, który ma miejsce zamieszkania albo siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. Prezydenta miasta stołecznego Warszawy, jeżeli mocodawca albo żaden z mocodawców ustanawiających pełnomocnictwo lub prokurę w jednym dokumencie nie ma miejsca zamieszkania albo siedziby na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sytuacje nadzwyczajne to niedostępność usługi w szczególności ze względu na awarie lub zapowiadane prace serwisowe.

Informacje o niedostępności usługi publikowane są na PUESC. W przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnej, gdy złożenie wniosku w formie elektronicznej nie jest w danym momencie możliwe, należy odłożyć złożenie wniosku do czasu, aż usługa będzie dostępna.

Jeżeli kończy się termin na dostarczenie informacji uzupełniających do wniosku, należy zgłosić brak możliwości uzupełnienia wniosku w wyznaczonym czasie, przesyłając stosowną informację do Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej na adres e-mail: kancelaria.kis@mf.gov.pl z podaniem numeru sprawy.

Więcej informacji o WIA znajdziesz na stronie Krajowej Informacji Skarbowej w zakładce „Załatwianie spraw”, w części Wydawanie wiążących informacji (strona otwiera się w nowym oknie).

Pomoc techniczna w zakresie zakładania konta na PUESC:

  • portal Centralny Service Desk
    przejdź do portalu CSD - Centralny Service Desk (strona otwiera się w nowym oknie)
  • e-mail: helpdesk-eclo@mf.gov.pl
    • w polu "temat" wpisz nazwę usługi,
    • w treści wiadomości opisz, co działa nieprawidłowo bądź napisz, czego chcesz się dowiedzieć,
    • wyślij wiadomość z adresu e-mail, który został użyty do założenia konta na PUESC (login PUESC);
  • telefon - wsparcie całodobowe (z wyjątkiem przerwy technicznej w godzinach 21.00-22.00):
    • 22 330 03 30 (połączenia z telefonów komórkowych),
    • 801 055 055 (połączenia z telefonów stacjonarnych),
    • +48 22 330 03 30 (połączenia z zagranicy).

Pomoc merytoryczna w zakresie WIA:

  • elektronicznie
    Pytania możesz przesyłać przez internetowy formularz na stronie internetowej podatki.gov.pl (strona otwiera się w nowym oknie), wybierając przycisk „Skontaktuj się z nami”, a następnie opcję „Napisz do nas”.
    Pamiętaj! Wypełnij wszystkie obowiązkowe pola formularza. Na adres e-mail wskazany w formularzu prześlemy potwierdzenie przekazania pytania (wraz z nadanym mu numerem), a następnie odpowiedź.
    Jeżeli twoje pytanie dotyczy WIA – wybierz temat – Podatek akcyzowy.
  • telefonicznie
    Dzwoniąc na infolinię:
    +48 22 330 03 30 (połączenia z telefonów komórkowych),
    +48 801 055 055 (połączenia z telefonów stacjonarnych),
    +48 22 330 03 30 (połączenia z zagranicy),
    możesz uzyskać pomoc w zakresie zagadnień merytorycznych związanych z wypełnieniem wniosku WIA, wybierając infolinię Krajowej Informacji Skarbowej – wewnętrzny 2, a następnie 1 - infolinię podatkowo-celną.

Informacje o publikacji

Pierwsza publikacja: 11.03.2025 08:21 Sylwia Mystkowska